Noni. Nyt on käyty tutustuun vähän yöelämäänki. Oli kyl kiva ilta. Oltiin ensin tossa poikien kämpillä ja lähdettiin sitte Michelille ja Mitchille. Ne seukkaa ja asuu omakotitalossa tuolla jossain. Ei ollu suuntavaisto ihan terävimmillään siinä vaiheessa ku mentiin sinne... Sieltä mentiin sit sellaseen baariin ku Roadhouse. Tai oikeestaan se oli klubi ja se oli ihan täynnä porukkaa. Täytyy myöntää, että pojat juotti mut ihan känniin :) Itellä ei menny ainuttakaan dollaria koko iltana, paitsi taksiin ku tultii kotiin. Kaikista oudoin asia oli se et kun porukka osti juotavaa ne aina välillä osti yhden ylimääräsen paukun ja tarjos sen baarimikolle. Andrew sano et kuulemma Calgaryssa sellanen ei onnistu, mut tää on sellanen paikka et kukaan ei välitä. Kummallista.

9089.jpg
Jerms, Natalie ja minä

9090.jpg
Andrew ja minä

Tänään nousin vasta viideltä. Tai no olin kyl hereillä aamupäivällä, mut katoin parhaaksi painua takas nukkumaan. Heräsin siihen ku Andrew oli tullu käymään ja se huuteli tuolta keittiöstä "Finlandish!!" Ekat sanat kun se tuli tähän mun huoneeseen oli "You're crazy"

Meidän oli tarkotus mennä kattomaan jotain jääkiekkopeliä tänään, mut ei me sit mentykää. Luultiin et se on ilmanen peli, mut ei se sit ollukaa niin päätettiin jättää väliin. Jerms oli ostanu jonku uuden leffan, katotaan se nyt illalla. Jotku on lähdössä tänäänki juhlimaan, kun huominen on viel vapaa, mut mä taidan ainaki ihan vaan levähtää tän illan...