Koulua siis! Sitten loppuu tunnit ja jäljellä on enää muutama lopputentti ja muutama tehtävä mitkä pitäis saada tehtyä. Ajattelin tänä iltana tarttua tuumasta toimeen ja saada jotain aikaseksi. Tänään oon jo käyny kaupassa, järjestäny mun huoneen ja pyykit on koneessa. Varsinainen touhusunnuntai. Ihan aiheellista, kun muuten ei oo oikeen tullu tehtyä mitään tällä viikolla...

Niin ja mulle on tullu joku paketti perjantaina. En oo vielä saanu aikaseksi hakea sitä, mut tänä iltana meen hakeen sen. Se saattaa olla joku paketti Suomesta, tai sitten se on mun kamera. Kovasti toivon, että se olis mun kamera, niin pääsis ottamaan taas kuvia. Saapa nähdä. Olis kyllä jo korkea aika saada se kamera takas, jos ne kerran on sen marraskuun 18.päivä laittanu tulemaan.

Tosiaan kävelin kauppaan ja ulkona tuoksuu ihan kevät. Melkee kymmenen astetta lämmintä ja kaikki lumet sulaa. Hö. Täällä noi ilmat muuttuu niin dramaattisesti. Ens viikolla saattaa olla taas kakskyt astetta pakkasta. Kummallinen paikka.

Mut nyt tämä jatkaa touhuamista...