Lauantai aamuna lähdettiin sitten Fernieen. Herätys ennen viittä, eikä edes tuntunu älyttömän pahalta. Se on kumma, miten sitä aina herää jos on jotain mukavaa tiedossa, mutta ootas vaan kun pitää olla kouluun lähdössä...
Tosiaan perjantaina käytiin vielä viime tipassa ostoksilla. Kun tosiaan ei tullut otettua mitään toppavaatteita matkaan, niin nyt sitten piti ostaa jotain. Mutta en kyllä ostanu toppavaatteita vaan ihan vaan tuulihousut ja windstopperin, joka osottautui oikeen hyväksi ostokseksi. Ja kun Wal-Martista on kyse, niin hintakin oli ihan kohdillaan, verrattuna Suomen hintoihin.
Ajomatka Fernieen kestää noin kaksi ja puoli tuntia ja matkan puolenvälin jälkeen maisemata alkavat käydä aika jylhiksi. Fernie koko komeudessaan kohoaa 857metrin korkeuteen ja pisimmällä rinteellä on pituutta 5km. Oli kyllä kivaa päästä mäkeen pitkästä aikaa. Ja lautaileminen tuntuu olevan vähän niinkuin pyörällä ajaminen - kun kerran opit, muistat aina.
Kyllä näissä maisemissa kelpaa!
Hiphei ja pystyssäkin vielä pysyy.
Menossa mukana Päivi ja Pirkka
Lumen keskellä.
Näkymä alhaalta käsin.
Se on kumma, miten kuvissa kaikki näyttää aina pienemmältä!
"Move out quickly" :D
Illalla lähdettiinkin sitten juhlimaan Matin synttäreitä. Alkuillasta oltiin Chantelilla ja sitten suunnattiin ICEen. Oli kyllä kiva ilta, mutta tämä päivä onkin sitten menny nukkuessa. Oisko tässä nyt kerran saanu nukuttua kunnon yöunet sen mun ja Päivin reissun jälkeen, millä ei tullut nukuttua senkään vertaa. Antakaa mulle unta!!! Nyt pitäis alkaa vääntämään vielä kaiken maailman kouluhommia, jotka pitää palauttaa huomenna..... Noooouuu. Mä en sitten koskaan opi.
Kommentit