...oli sitten eilen, ja tässä oon sitten siihen malliin puhallelluki koko päivän... Tänään tein viimesen tentin ja nyt onki sitte koulu ohi. Ihan käsittämätöntä. Mutta kivaa :)
keskiviikko, 19. huhtikuu 2006
keskiviikko, 19. huhtikuu 2006
...oli sitten eilen, ja tässä oon sitten siihen malliin puhallelluki koko päivän... Tänään tein viimesen tentin ja nyt onki sitte koulu ohi. Ihan käsittämätöntä. Mutta kivaa :)
Kommentit